Cégvezetők három legfontosabb elvárása bármely informatikai rendszerrel kapcsolatban:

  1. Könnyítse meg a cég és a dolgozók munkáját.
  2. Spóroljon időt a használójának.
  3. Növelje a cég hatékonyságát.

Ha az Ön informatikai hálózata nem hozza a fenti 3 eredményt, akkor a cégnél valószínűleg van mit javítani az informatikai rendszeren.
Legyen szó belső hálózatról, beléptető, raktárkezelő vagy akár CRM rendszerről, munkatársaink segítségével az informatikát az Ön javára tudja fordítani.

Amiben számíthat a szakértelmünkre

9 szolgáltatás, amivel támogatjuk ügyfeleinket

2. Rendszerfelügyelet

Egy informatikai rendszert nem csak létrehozni kell, hanem fenntartani is. Általában akkor történik valami gikszer, amikor sürget a határidő, vagy valami fontos dokumentumot kell elküldeni. Ilyenkor jól jön, ha van olyan szakember akit segítségül lehet hívni.

4. Beléptető rendszerek

Legyen szó kártyás, ujjlenyomatos vagy számkombinációs beléptető rendszerről, munkatársaink naprakészek a témában. Olyan rendszert javaslunk az igények és a helyszín függvényében, ami nem bonyolítja a napi munkát, hanem beleillik az adott munkakörnyezetbe. Szívesen segítünk a döntéselőkészítésben is.

6. Kellékanyag utánpótlás

A műszaki berendezések alkatrész vagy kellékanyag utánpótlásának fontosságát sok esetben akkor értik meg a vásárlók, amikor egy létfontosságú tartozékot nem tudnak beszerezni. Rengeteg idő, energia és pénz mehet ennek a számlájára.  Érdemes ezt a területet is szakértő, rutinos kezekre bízni, jobban jár.

8. Támogatás

Műszaki támogatásunknak jó hasznát veheti cégvezető vagy alkalmazott egyaránt. Az informatikai jártasságunkat szívesen megosztjuk ügyfeleink érdekében. Így Ön úgy érezheti, hogy mindig van kihez fordulnia, ha bármilyen műszaki kérdése, kérése vagy megoldandó problémája akadt.