Cégvezetők három legfontosabb elvárása bármely informatikai rendszerrel kapcsolatban:
- Könnyítse meg a cég és a dolgozók munkáját.
- Spóroljon időt a használójának.
- Növelje a cég hatékonyságát.
Ha az Ön informatikai hálózata nem hozza a fenti 3 eredményt, akkor a cégnél valószínűleg van mit javítani az informatikai rendszeren.
Legyen szó belső hálózatról, beléptető, raktárkezelő vagy akár CRM rendszerről, munkatársaink segítségével az informatikát az Ön javára tudja fordítani.
Amiben számíthat a szakértelmünkre
Új hálózatok és egyéb rendszerek kialakítása
Új informatikai rendszerek tervezése, megvalósítása, üzemeltetése és karbantartása
Frissítés, modernizálás
Elavult informatikai, kommunikációs és automatikus azonosítási rendszer tervezése, kiépítése, modernizálása
9 szolgáltatás, amivel támogatjuk ügyfeleinket
1. Hálózatépítés
Ma már minden cégnél alapvető igény van egy stabil, jól működő hálózatra. Tapasztalataink szerint ezt időnként fejleszteni, változtatni kell. Gyakori esetek például: egy új iroda vagy üzletrész létrehozásánál, új hálózati egységre van szükség, vagy csak egyszerűen költözés miatt új helyszínen kell installálni a rendszert. Bármely hasonló esetre kiforrott, rugalmas megoldást biztosítunk.
2. Rendszerfelügyelet
Egy informatikai rendszert nem csak létrehozni kell, hanem fenntartani is. Általában akkor történik valami gikszer, amikor sürget a határidő, vagy valami fontos dokumentumot kell elküldeni. Ilyenkor jól jön, ha van olyan szakember akit segítségül lehet hívni.
3. Modernizáció
Az informatika folyamatos fejlődése miatt igen gyorsan elavulnak a régi rendszerek, olyankor szükséges a frissítés és a modernizáció. Érdemes hozzáértőkre bízni a cserét, hogy az elavult gépek helyére a célnak megfelelő, hatékony eszközök kerüljenek.
4. Beléptető rendszerek
Legyen szó kártyás, ujjlenyomatos vagy számkombinációs beléptető rendszerről, munkatársaink naprakészek a témában. Olyan rendszert javaslunk az igények és a helyszín függvényében, ami nem bonyolítja a napi munkát, hanem beleillik az adott munkakörnyezetbe. Szívesen segítünk a döntéselőkészítésben is.
5. Karbantartás
Megfelelő karbantartással nagyban megnövelhetjük a gépek, berendezések, rendszerek élettartamát. Ezzel kiadás csökkentést, és egyben teljesítmény fokozást is el lehet érni. Mindkét esetben a vállalatok oldalán csapódik le a haszon.
6. Kellékanyag utánpótlás
A műszaki berendezések alkatrész vagy kellékanyag utánpótlásának fontosságát sok esetben akkor értik meg a vásárlók, amikor egy létfontosságú tartozékot nem tudnak beszerezni. Rengeteg idő, energia és pénz mehet ennek a számlájára. Érdemes ezt a területet is szakértő, rutinos kezekre bízni, jobban jár.
7. Bérlés
Vannak olyan eszközök, melyekre nem állandó jelleggel van szükség, inkább csak alkalomszerűen vagy ideiglenesen. Gyakori az is, amikor nem áll rendelkezésre az a mennyiségű pénzügyi forrás, ami a beruházáshoz szükséges. Mindezekhez ideális megoldás lehet a bérlés. Forduljon hozzánk kérésével!
8. Támogatás
Műszaki támogatásunknak jó hasznát veheti cégvezető vagy alkalmazott egyaránt. Az informatikai jártasságunkat szívesen megosztjuk ügyfeleink érdekében. Így Ön úgy érezheti, hogy mindig van kihez fordulnia, ha bármilyen műszaki kérdése, kérése vagy megoldandó problémája akadt.
9. Szerviz
Szerviztevékenységünk kiterjedt hálózattal és maximális szakértelemmel látja el feladatát. Szakképzett munkatársaink segítenek az ügyintézésben, hogy Önnek minél kevesebbet kelljen idegeskednie az esetleges meghibásodások miatt. Számíthat háttértámogatásunkra.